Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

Serwis

Szosa Lubicka 13
87-100 Toruń
tel.: 56 658 62 10
e-mail: serwis@tryton.com.pl

Godziny otwarcia:
poniedziałek-piątek: 10.00 - 18.00
sobota: 10.00 - 14.00

Świadczymy usługi serwisowe u Klienta:

Razem z uszkodzonym urządzeniem prosimy dostarczyć do serwisu:

W przypadku urządzeń, do których gwarancję wystawił producent, a nie firma TRYTON, jedynie pośredniczymy w dostarczeniu sprzętu do Autoryzowanych Punktów Serwisowych (APS). Ze względu na konieczność wysłania i odbioru z APS czas naprawy może ulec wydłużeniu.
W takim wypadku klient może sam serwisować uszkodzone urządzenie w APS zgodnie ze wskazówkami zawartymi w karcie gwarancyjnej.

Cennik usług serwisowych TRYTON