Na chwilę obecną prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:
tel.: 56 30 70 070
e-mail: serwis@tryton.com.pl
Prosimy wcześniej przygotować dane reklamowanego urządzenia (numer seryjny, dokument zakupu).
Serwisant przydzieli Numer Zgłoszenia Serwisowego (tzw. numer RMA),
który należy dołączyć do przesyłki.
Odpowiednio zabezpieczoną na czas transportu przesyłkę z naklejonym w widocznym miejscu numerem
RMA należy przesłać na własny koszt za pośrednictwem dowolnej firmy spedycyjnej na adres:
TRYTON Sp. z o.o.
Serwis
ul. Szosa Lubicka 13
87-100 Toruń
Zastrzegamy sobie możliwość odesłania do nadawcy przesyłki nie zawierającej numeru RMA.
Wszelkie informacje na temat procedury reklamacyjnej dostępne są w Regulaminie sklepu.
Zapytania można także kierować elektronicznie na adres serwis@tryton.com.pl.