Gwarancja zostaje udzielona na: Seagate SkyHawk 3,5" 2TB SATA na okres: 36 miesięcy


Gwarancji na Produkt udziela:
TRYTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(dalej zwany jako "Gwarant")


prokonsumencki.pl


Dane do złożenia reklamacji z tytułu gwarancji:
TRYTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Szosa Lubicka 13, 87-100 Toruń
handel@tryton.com.pl


Dane rejestrowe Gwaranta:
TRYTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Szosa Lubicka 13, 87-100 Toruń
NIP: 9562037243
REGON: 871526851


WARUNKI GWARANCJI

  • 1.
    Gwarant gwarantuje prawidłowe działanie Produktu przez okres wskazany na wstępie niniejszej Karty Gwarancyjnej liczony od daty wydania Produktu kupującemu.
  • 2.
    Gwarant w ramach udzielanej gwarancji zapewnia dobrą jakość Produktu. Odpowiedzialność Gwaranta z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady fizyczne powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym Produkcie. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń ani usterek powstałych z powodu używania Produktu niezgodnie z udostępnionymi przez Gwaranta warunkami i informacjami dotyczącymi używania Produktu, zawartymi w szczególności w instrukcji dołączanej do Produktu.
  • 3.
    Reklamacja na podstawie udzielonej gwarancji może być złożona na przykład:

    a. pisemnie na adres: ul. Szosa Lubicka 13, 87-100 Toruń;
    b. elektronicznie na adres e-mail: handel@tryton.com.pl.

    Zaleca się podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady oraz zdjęć dokumentujących wadę; (2) żądania reklamacyjnego; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Gwaranta. Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego sposobu i opisu reklamacji.
  • 4.
    Uprawniony z gwarancji powinien dostarczyć reklamowany Produkt na koszt własny na adres:

    TRYTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Szosa Lubicka 13, 87-100 Toruń

    lub do miejsca, w którym Produkt został wydany przy udzieleniu gwarancji, chyba że z okoliczności wynika, iż wada powinna być usunięta w miejscu, w którym Produkt znajdował się w chwili ujawnienia wady. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu w czasie od wydania jej Gwarantowi do jej ponownego odebrania przez uprawnionego z gwarancji ponosi Gwarant.
  • 5.
    Na podstawie niniejszej gwarancji Gwarant jest obowiązany do usunięcia wad Produktu, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. W przypadku gdy usunięcie wad Produktu okaże się niemożliwe, Gwarant zobowiązuje się dostarczyć uprawnionemu z gwarancji Produkt wolny od wad. Jeżeli usunięcie wady oraz wymiana Produktu na wolny od wad nie są niemożliwe lub koszt tych czynności przekracza wartość Produktu, uprawnionemu z gwarancji przysługuje zwrot zapłaconej ceny za Produkt.
  • 6.
    Gwarant obowiązany jest wykonać swoje obowiązki wynikające z udzielonej gwarancji niezwłocznie, nie później niż w terminie 28 dni roboczych. Termin ten należy liczyć od dnia dostarczenia Produktu przez uprawnionego z tytułu gwarancji albo od dnia złożenia reklamacji w przypadku, gdy z okoliczności wynika, iż wada powinna być usunięta w miejscu, w którym Produkt znajdował się w chwili ujawnienia wady. Gwarant może dokonać jednorazowego przedłużenia powyższego terminu o kolejnych 14 dni roboczych, pod warunkiem, że poinformuje o tym fakcie uprawnionego z gwarancji przed upływem pierwotnego terminu jej wykonania wraz z podaniem przyczyny zaistniałego opóźnienia. Po wykonaniu uprawnień wynikających z gwarancji Gwarant na koszt uprawnionego z gwarancji dostarczy Produkt z powrotem do uprawnionego z gwarancji.
  • 7.
    Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast Produktu wadliwego Produkt wolny od wad albo dokonał istotnych napraw Produktu objętego gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia Produktu wolnego od wad lub zwrócenia Produktu naprawionego. Jeżeli Gwarant wymienił część Produktu, zapis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady Produktu objętego gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.
  • 8.
    Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polski.
  • 9.
    Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
  • 10.
    Odpowiedzialność Gwaranta w stosunku do uprawnionego z gwarancji niebędącego konsumentem, a od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia niebędącego również osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny za Produkt. Gwarant ponosi odpowiedzialność w takim wypadku tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
  • 11.
    Odpowiedzialność Gwaranta z tytułu gwarancji nie obejmuje uszkodzeń wynikających z normalnej eksploatacji czy zużycia, uszkodzeń mechanicznych (pęknięć, rys, uszkodzeń spowodowanych działaniem sił zewnętrznych, wyładowań atmosferycznych, awarii sieci energetycznej, pożaru, zalania, działania wysokich temperatur i czynników chemicznych), uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem, niezgodnym z instrukcją montażem oraz uszkodzeń powstałych na skutek przeróbek, ingerencji w strukturę Produktu i zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez uprawnionego z gwarancji.