Subiekt 123 to łatwy w obsłudze, działający w chmurze system online do wystawiania faktur, zarządzania informacjami o klientach, prowadzenia kartotek usług i towarów i nie tylko.
Jest zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo/nexo PRO, dzięki czemu można na bieżąco wysyłać dokumenty do biura rachunkowego.
Program został zbudowany w taki sposób, aby w miarę rozwoju firmy można było samodzielnie decydować o włączaniu modułów dodatkowych, zapewniających kolejne możliwości - np.
obsługę magazynu.
Wystawienie dokumentu sprzedaży jest niezwykle proste i zajmuje tylko chwilę.
Pod ręką masz dane klientów i usług/towarów.
Wybierasz formę i termin płatności.
Tworzysz plik PDF i drukujesz.
Aplikacja przechowa dla Ciebie dane dotyczące usług, które świadczysz i towarów, którymi dysponujesz.
Wprowadzasz nazwę, cenę – i gotowe! Dane teleadresowe, numer konta bankowego, termin płatności, wysokość przyznanego rabatu – to tylko niektóre informacje klientów, które przechowa dla Ciebie Subiekt 123.
Dzięki połączeniu z bazą GUS możesz szybko znaleźć dane firm, z którymi współpracujesz.
Dzięki różnorodnym zestawieniom, możesz stale kontrolować swój biznes.
Wygenerowane zestawienie możesz wyeksportować do plików PDF i CSV.
W prosty sposób wygenerujesz Jednolity Plik Kontrolny dla ewidencji sprzedaży i zakupów (JPK_VAT) oraz faktur VAT (JPK_FA).
Subiekt 123 umożliwia wysyłanie e-Faktur do KSeF.
Wystarczy, że aktywujesz tę funkcjonalność w Koncie InsERT.