Dokumenty Insert nexo 12msc 15 000 dok

Producent: Insert
Kod producenta:
Kod EAN:

Dostępność: 5 szt.

Wyślemy: dzisiaj
Wysyłka mailem - 0 zł

brutto: 1 474,77 zł
netto: 1 199,00 zł

Wersja elektroniczna, zakupiony klucz wysyłamy drogą mailową. Dodatkowo nie ponosisz kosztów dostawy.
W przypadku zawarcia umowy oraz wyrażenia zgody na rozpoczęcie świadczenia w zakresie dostarczenia treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, konsument traci prawo do odstąpienia od umowy w myśl art. 38 pkt 13) ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.


Przedłużona gwarancja EasyProtect®

Zyskaj nawet 3 lata dodatkowej ochrony dla swojego sprzętu

dowiedz się więcej Ogólne Warunki Ochrony Serwisowej




Wysyłka dokumentów do biura rachunkowego lub działu księgowości

Portal Dokumentów to usługa przeznaczona dla biur rachunkowych oraz ich klientów, a także firm prowadzących własną księgowość za pomocą Rachmistrza lub Rewizora nexo/nexo PRO oraz GT.

Umożliwia szybką wysyłkę dokumentów do księgowości, np. w formie plików PDF lub plików graficznych (np. zdjęć), znacząco przyspiesza także wprowadzanie ich do systemu dzięki funkcji automatycznego odczytu (OCR).

Przekonaj się, co możesz zyskać dzięki Portalowi Dokumentów.
 

Z Portalem Dokumentów możesz

  • Automatycznie pobierać dokumenty przesłane przez klienta do programów księgowych.
  • Wygodnie przeglądać je wszystkie w jednym miejscu.
  • Łatwo wprowadzać otrzymane dokumenty do Rachmistrza lub Rewizora nexo/GT.
  • Automatycznie wczytywać dane z faktur (OCR) — aplikacja sama rozpoznaje dane z przesłanego dokumentu, takie jak numer dokumentu, data, kontrahent czy kwota z tabeli VAT, a następnie przenosi je na zapis księgowy podczas jego dodawania.
  • Automatycznie informować klienta o postępie prac nad danym dokumentem, a także cofnąć go do klienta z odpowiednim komentarzem (np. z prośbą o naniesienie niezbędnych poprawek).

Zasady korzystania z Portalu Dokumentów

  • Dostęp do usługi jest bezterminowy.
  • Warunkiem korzystania z Portalu Dokumentów jest posiadanie Portfela Insert i InsPunktów.
  • Aktywacja usługi jest bezpłatna, konieczne jest zaakceptowanie regulaminów: Konta Insert, Portfela, Portalu Dokumentów.
  • Za każdy dokument przesłany do Portalu Dokumentów będzie pobierana opłata w postaci InsPunktów: 1 strona dokumentu = 1 InsPunkt
  • Aktywacja Portalu Dokumentów zasila Portfel o 25 InsPunktów.


 Drukuj kartę towaru