Insert Gestor NexoPro- 1 stanowisko

Producent: Insert
Kod producenta:
Kod EAN:

Dostępność: 5 szt.

Wyślemy: dzisiaj
Wysyłka mailem - 0 zł

brutto: 1 105,77 zł
netto: 899,00 zł

Wersja elektroniczna, zakupiony klucz wysyłamy drogą mailową. Dodatkowo nie ponosisz kosztów dostawy.
W przypadku zawarcia umowy oraz wyrażenia zgody na rozpoczęcie świadczenia w zakresie dostarczenia treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, konsument traci prawo do odstąpienia od umowy w myśl art. 38 pkt 13) ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.





Gestor nexo PRO to elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

Gestor nexo PRO umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).
Specjalny moduł Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki temu można szybko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty.
Moduł Umowy z klientami pozwala gromadzić i przechowywać w jednym miejscu umowy zarówno ze swoimi klientami, jak i te dotyczące firmy (takie jak prąd, gaz, różnego rodzaju przeglądy). W ramach umów można zaplanować automatyczne, cykliczne wystawiane dokumentów oraz dodać przypomnienia w formie akcji automatycznych (np. o kończącej się umowie). 

Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gestora nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, dzięki którym możliwe jest łatwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (tworzenie rozszerzeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).

Gestor nexo PRO jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO:
  • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa wielu walut na ofertach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
  • planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych, zleceniach serwisowych oraz umowach z klientami;
  • dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:
  • Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK - pobierz);
  • oferty wielowariantowe;
  • dedykowany moduł do zarządzania umowami z klientami (elektroniczna ewidencja);
  • tzw. punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne);
  • zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment, zlecenia serwisowe, umowy z klientami);
  • wydruki własne;
  • raporty własne;
  • flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży);
  • dedykowane widoki w modułach;
  • definiowanie własnych ról użytkowników;
  • definiowanie oddziałów;
  • definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu;
  • obsługa zamienników asortymentu;
  • biblioteka załączników (powyżej 1000 załączników);
  • pełny ślad rewizyjny – szczegółowe monitorowanie użytkowników w zakresie zmian dokonywanych na dokumentach oraz zleceniach serwisowych;
  • klasyfikatory asortymentu umożliwiające organizowanie drzewiastej struktury asortymentu oraz filtrowanie go w kartotece i na listach, a także filtrowanie wyników raportów oraz list dokumentów.
Opieka posprzedażowa InsERT nexo
Po zakupie licencji InsERT nexo otrzymasz dostęp do bezpłatnej 3-miesięcznej opieki posprzedażowej. Dzięki niej wdrożenie naszego oprogramowania w Twojej firmie stanie się jeszcze łatwiejsze. Opieka posprzedażowa obejmuje:
  • Abonament – funkcja ta zapewni Ci natychmiastowy dostęp do wszystkich aktualizacji, jakie pojawią się w czasie korzystania z usługi;
  • pakiet dodatkowych funkcji dostępnych wyłącznie w Abonamencie – m.in. pobieranie danych kontrahentów z GUS, aktualizacja kursów walut, pakiet e-commerce, e-Sprawozdania finansowe i wiele innych (pełna lista funkcjonalności);
  • teleKonsultant – w razie potrzeby skontaktuj się ze specjalistą Działu Pomocy Technicznej InsERT pod indywidualnie przypisanym numerem telefonu. Z tej usługi możesz korzystać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00;
  • e-Archiwizacja – twórz zaszyfrowane kopie zapasowe ważnych danych z programów InsERT w oparciu o platformę Microsoft Azure. Masz do dyspozycji 10 GB przestrzeni dyskowej w chmurze, co pozwoli Ci bezpiecznie przechowywać istotne pliki bez obaw o awarię komputera czy brak miejsca na fizycznych nośnikach.
 



PARAMETRY TOWARU


Przeznaczenie: Zarządzanie relacjami
Linia: Nexo Pro
Rodzaj licencji: 1 stanowisko
 Drukuj kartę towaru