Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie.
Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.
Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego.
Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np.
pojazdy służbowe).
Specjalny moduł Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji.
Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta.
Dzięki modułowi można szybko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty.
Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo.
Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in.
korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Najważniejsze możliwości Gestora nexo: • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM; • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych; • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów); • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie; • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo); • obsługa wielu walut na ofertach; • planowanie i wykorzystywanie promocji; • wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np.
sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników); • planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami; • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań; • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach; • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych; • dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS; • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np.
samochodów służbowych); • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami; • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP; • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów; • narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in.
sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.; • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów; • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np.
umów w formacie pdf); • oznaczanie obiektów flagami; • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej; • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.
Obsługa RODO: • cele i zgody na przetwarzanie danych; • obowiązki informacyjne; • ochrona danych; • prawo do zapomnienia (anonimizacja); • rejestr czynności przetwarzania.